REKLAMA
Anywhere logo

InComing Poland, Gdańsk&Pomorskie Region już wkrótce!

2016-10-17
...

 

Trwa wielkie odliczanie do kolejnej, trzeciej już edycji spotkań biznesowych dedykowanych branży turystycznej. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 24-27 października w gdańskim Amber Expo, uznane zostało za jedną z najważniejszych imprez wspierających sieciowanie sprzedaży oferty przyjazdowej do regionu pomorskiego.

 

Rozbudowana formuła workshopu to już nie tylko okazja do rozmów, ale sprzyjająca przestrzeń dla zawierania trwałych i efektywnych partnerstw biznesowych. Dla regionu jest to z kolei skuteczny sposób komercjalizacji oferty przyjazdowej.

– Potrzeba kojarzenia dedykowanych spotkań jest ogromna, a regionalna organizacja turystyczną jest idealną platformą pozwalającą wypracować sprawne mechanizmy współpracy pomiędzy rodzimą branżą a zagranicznymi touroperatorami – wyjaśnia Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor zarządzający Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Naszą ambicją stało się wykreowanie wydarzenia, jakich w Polsce jest niewiele. Doświadczenia z ubiegłych lat pozwalają nam udoskonalać formułę i dostosowywać ją do aktualnych potrzeb i preferencji branży – dodaje.

Pierwszy dzień InComing Poland, Gdańsk&Pomorskie Region to tradycyjnie czas na indywidualne rozmowy stolikowe według wcześniej przygotowanych agend spotkań. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pomorskim, pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Nie zabraknie też okazji do networkingu i kontynuacji rozmów zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B.

Poza aspektem biznesowym InComing Poland, Gdańsk&Pomorskie Region to również dawka świeżej wiedzy. O program merytoryczny dba Gdańska Organizacja Turystyczna, która zaplanowała warsztaty z zakresu budowania wizerunku polskich regionów oraz wyzwań w zarządzaniu sektorem turystycznym i hotelarskim. – InComing Poland to doskonała okazja, aby przekonać się o sile marketingu w służbie turystyki, wymienić się doświadczeniami i poznać opinie ekspertów, a wszystko z myślą o wzorcowej obsłudze turystów, a jest to tym ważniejsze, że badania pokazują jasno – koniunktura nam sprzyja – mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Łącznie Organizatorzy spodziewają się około czterdziestu hosted buyers, nad selekcją których starannie pracują już od początku roku. Dominować będą kontrahenci ze strategicznych dla regionu pomorskiego rynków: Skandynawii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec, jednak każdego roku zapraszane są również nowe, perspektywiczne rynki. Dlatego tegoroczna edycja poszerzona jest o kontrahentów z Izraela oraz Chin i Hongkongu. – Dywersyfikujemy rynki, ale i profil uczestników. Zależy nam, aby zaprosić jak najbardziej reprezentatywnych partnerów z różnych dziedzin, które wpisują się w strategię marketingową regionu. Szczególny nacisk kładziemy zatem na zaproszenie touroperatorów specjalizujących się w turystyce zdrowotnej, golfowej czy kulturowej – dodaje Krystyna Hartenberger-Pater. – Jest to dla nas duże wyzwanie, niemniej jednak takie postępowanie determinuje rynek usług i podejście konsumentów.

Pomimo że spotkanie dedykowane jest pomorskiej branży turystycznej, organizatorzy przewidują udział partnerów również spoza regionu. Obowiązuje jednak selektywny dobór uczestników spotkania w oparciu o zgłaszane preferencje zarówno ze strony polskiej, jak i zagranicznej.

Szczegóły wydarzenia, program oraz specjalny formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie www.prot.gda.pl oraz www.incomingpoland.amberexpo.pl.

 

źródło: Organizatorzy

 

REKLAMA