REKLAMA
Anywhere logo

Pako Lorente prezentuje The Mood Collectionza

2017-10-12
...

The Moods – to nowa kolekcja marki Pako Lorente na sezon jesień-zima 2017/2018. Mnogość tłumaczeń jej nazwy przekłada się na różnorodne modowe potrzeby współczesnych mężczyzn, które stanowiły inspiracje do jej stworzenia. Ubrania osadzone w estetyce stylu formalnego i półformalnego można dowolnie łączyć, nie tylko w zależności od okazji, czy pogody, ale przede wszystkim zgodnie z preferowanym stylem zakładającego.

Pako Lorente kieruje swoje kolekcje do mężczyzn preferujących na co dzień elegancję i klasykę, jak i tym, którzy podchodzą swobodnie do mody i lubią się nią bawić. Zaproponowane ubrania podkreślają męską sylwetkę, która świetnie prezentuje się w modelach skrojonych z największą starannością.

Kolekcja The Moods zachwyca różnorodnością użytych materiałów. Gładkie, matowe wełny wyraźnie kontrastują z kratą, która stanowi prawdziwy must have sezonu, podobnie jak florystyczne wzory, których nie mogło zabraknąć na jesienno-zimowych koszulach. W kolekcji ważne miejsce zajmuje granat, szarości i grafity, które przełamują jasne beże. Twarzowe bordo równoważą zgaszone granty. Paleta barw została skomponowana w taki sposób, by nie tylko oddawać klimat pór roku, ale również podkreślać różne typy męskiej urody.

Sceneria pełna tajemnicy i klimatu, w której odbyła się sesja wizerunkowa podkreśla charakter kolekcji. Nastrojowe, zachwycające kolorami niebo, skalisty pierwszy plan i dodająca tajemniczości mgła, stały się tłem do wyeksponowania kolekcji. Udało się osiągnąć estetycznie dopracowany efekt, pełen emocji, które w każdym spojrzeniu modeli uchwycił fotograf – Maciej Bernas.

Pako Lorente

Pako Lorente konsekwentnie kreuje wizerunek współczesnego mężczyzny. Kolekcja The Moods nie ma wprowadzać rewolucji w stylu ubierania, a uzupełniać zasoby szaf, zarówno o ubrania typu basic, które stanowią podstawę męskiej garderoby, jak i te bardziej wyszukane – dodające charakteru mężczyznom. Lansowane przez markę newralgiczne wzory, czyli krata oraz stonowane kwiaty, stanowią kontynuację zamysłu kreacyjnego twórców brandu, którzy dokładają wszelkich starań, by światowe trendy zaadaptowały się na polskich ulicach.

Galeria zdjęć


REKLAMA
REKLAMA