Jeszcze dwa dni i będziemy mogli odetchnąć po kolejnym tygodni z serii “2022”. Niezależnie czy macie konkretne plany czy wolicie ponieść się swoim zachciankom, kino zawsze stoi otworem. Szczególnie, kiedy zapowiadają się dosyć smaczne premiery. Co w ten weekend obejrzymy na wielkim ekranie?
Najgorszy człowiek na świecie
Osobista historia o przekraczaniu progu 30. Główną bohaterka jest Julia, która cieszy się pełnią życia, ale na jej drodze pojawia się kilka istotnych na jej przyszłe życie rozterek. Tkwi w pozornie szczęśliwym związku z Akselem. Pozornie, ponieważ para ma zupełnie inne spojrzenie na przyszłość. Na ich drodze pojawia się Eivind, którego kobieta poznaje na imprezie. Jest młodszy, bardziej szalony i spontaniczny. Zaczyna kwestionować swoje potrzeby i klasyczne ujęcia życia jednostki.
Drive my car
O Drive my car zrobiło się bardzo szybko, bardzo głośno. Obiecująca propozycja do Oscara. Historia bazuje na powieści Harukiego Murakamiego z tomu “Mężczyźni bez kobiet”. Ryūsuke Hamaguchi czerpie inspirację z powieści i rozwija ją na wiele wątków o sekretach, utracie bliskiej osoby czy zdradzie. Główny bohater jest reżyserem, a jego żona scenarzystką telewizyjną. Małżeństwo jest ze sobą związane i kiedy w pewnym momencie umiera Oto, Yūsuke jest załamany. Jednak to jest dopiero początek, ponieważ jego wybranka pozostawiła wiele tajemnic. Czy główny bohater wiedział wszystko o życiu żony?
W pętli ryzyka i fantazji
Film Ryûsuke Hamaguchiego opowiada o trzech historiach przypadku i trzech kobietach, których życie zaczyna toczyć się innymi torami niż pierwotnie zakładały. Bohaterki stale powracają do sytuacji z przeszłości, na które już od dawna nie mają wpływu. Jedna co zaczyna się dosyć spokojnie, przeradza się niemal w fantastyczno-naukową opowieść o ludzkich niedoskonałościach.
C’mon c’mon
Cudowna opowieść o podróży dziennikarza radiowego (w którego rolę wciela się fenomenalny Joaquin Phoenix), który włóczy się po Nowym Jorku, pytając dzieci i młodzież o ich plany na przyszłość, życi e, największe marzenia i talenty. Po drodze wpada do swojej siostry, z którą nie mają zbyt bliskiego kontaktu. Okazuje się, że potrzebuje ona pomocy. W tym momencie samotny reporter postanawia zabrać ze sobą swojego bratanka. Czy dopiero teraz stanie naprzeciw nieznanej dotychczas odpowiedzialności i nowego wymiaru dorosłości?