Belutti łączy siły z AR-Labs.io, wprowadzając wirtualną przymierzalnię dla Klientów

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Marka AR-Labs.io tworząca profesjonalne, wirtualne przymierzalnie okularów, dostarcza firmom z branży fashion innowacyjne rozwiązanie. Klienci pobierając aplikację, w swoim telefonie mogą przymierzyć wirtualne modele okularów 1:1, czyli tak, jak w prawdziwym lustrze.

Pierwsza taka aplikacja na polskim rynku powstała ponad rok temu na bazie wcześniejszych doświadczeń zespołu AR-Labs.io, który współpracował m.in. przy tworzeniu takich aplikacji jak iTaxi czy Booksy. Z nowoczesnego rozwiązania, skorzystała właśnie marka Belutti. To pierwszy dystrybutor okularów, który wspiera salony optyczne, udostępniając klientom aplikację do wirtualnego przymierzaniaw dogodnym momencie, z każdego miejsca za świecie.

Dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce ma duży wpływ na zmianę potrzeb i oczekiwań Klientów. W odpowiedzi na wyzwania branży zespół AR-labs.io połączył wiedzę, doświadczenie i pasję do rozwoju, tworząc narzędzie na miarę potrzeb XXI wieku. Do grona ich Klientów dołączyła firma Belutti – polska marka z włoskimi korzeniami, dystrybutor, który oferuje oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Można je znaleźć w kilkuset renomowanych salonach optycznych w Europie.

Jak działa aplikacja AR-Labs.io? Projektując wirtualną przymierzalnię dla marki Belutti, twórcy skorzystali z technologii rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której osoba mierząca okulary widzi się tak, jak w prawdziwym lustrze. Każdy model, który można przymierzyć dzięki aplikacji, wygląda dokładnie tak samo, jak na żywo podczas przymierzania w salonie optycznym. Dzięki aplikacji można się łatwo przekonać, czy dane oprawki dobrze pasują do kształtu twarzy – czy nie są za duże albo za małe. Aplikacja wykorzystuje idealnie odwzorowane modele 3D, które gwarantują precyzyjne odzwierciedlenie mierzonych oprawek. Jest to następna generacja wirtualnych przymierzalni, która zdecydowanie przerosła możliwości wykorzystania naklejek bądź modeli dwuwymiarowych.

Dzięki aplikacji AR-Labs.io możliwe jest nie tylko przymierzenie każdego modelu okularów oferowanych przez markę Belutti. Umożliwia ona również znalezienie najbliższego salonu optycznego, który ma w swojej ofercie produkty tej marki, gdzie można dokonać zakupu. Można ją instalować zarówno w smartfonach z oprogramowaniem typu Android, jak i iOS.Komfort Klientów to podstawaGłównym celem współpracy marki Belutti i AR-Labs.io jest umożliwienie Klientom sprawnego i przemyślanego wyboru, tak aby mogli dopasować idealny dla siebie model okularów.- Dzięki aplikacji Klienci mają dostęp do wszystkich oferowanych oprawek oraz nieograniczoną ilość czasu na podjęcie decyzji. Zanim odwiedzą salon, mogą przymierzać wybrane modele 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie – mówi Marcin Krasnodębski, dyrektor generalny Belutti.

Klient w domu, na wakacjach czy podczas przerwy w pracy, może wybrać, w których okularach się sobie podoba, zaznaczyć je w aplikacji, wyszukać najbliższy salon i udać się do niego, aby przymierzyć te wyselekcjonowane. Dzięki aplikacji współpracujące z nami salony optyczne mogą oferować klientom przymierzanie modeli, których nie ma fizycznie w sklepie. Jeśli wirtualne okulary będą pasowały klientowi będzie można je zamówić– dodaje.Warto dodać, że aplikacja stworzona dla marki Belutti mimo aspektu rozrywkowego i wsparcia działań promocyjnych, jest precyzyjnym narzędziem ułatwiającym wybór odpowiedniego produktu. Wzorcowa współpraca marki Belutti z firmą AR-Labs.io

Aplikacja stworzona przez AR-Labs.io pomaga dystrybutorowi marki Belutti jeszcze skuteczniej wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom współczesnych Klientów. Dziś salony optyczne zainteresowane produktami marki mogą je obejrzeć w aplikacji, co wspiera komunikację marki z potencjalnymi odbiorcami, którzy nie zawsze mają czas na stacjonarne spotkanie z handlowcem. Działania te idealnie wpisują się w misję start-upu. Świat nieustannie się zmienia, a marki szukają innowacyjnych rozwiązań, aby wesprzeć procesy zakupowe zarówno online, jak i offline.

– Dzięki rozwiązaniom AR-Labs.io nasi Klienci odnotowują spadek zwrotów nawet o 70%. Ich Klienci są zadowoleni, bo mogą przymierzyć okulary przed zakupem. My z kolei jesteśmy szczęśliwi, bo nic tak nie cieszy, jak owocna współpraca. Bardzo się cieszę, że dystrybutor marki Belutti docenił korzyści wirtualnej prezentacji produktów i zaopatrzył w to narzędzie zarówno partnerskie salony optyczne, jak i ich Klientów oraz swój dział sprzedaży – mówi Beata Badzyńska, współzałożycielka i prezeska start-upu AR-Labs.io. Działamy na zasadzie wspólnego rozwoju – dodaje. AR-Labs.io to start-up, który na przestrzeni ponad roku od czasu jego założenia zdążył już pozyskać rozpoznawalność i szerokie grono Klientów na dwóch kontynentach.

Firma zajmuje się tworzeniem wirtualnych przymierzalni okularów, czapek, gogli narciarskich oraz biżuterii. W 2022 roku otrzymała nagrodę Modern Retail Awards w kategorii Retailtech start-up. Ma na swoim koncie m.in. pierwsze wirtualne lustro w salonie Sirene w Fabryce Norblina czy aplikację dla kalifornijskiego klienta Woodey.

Więcej informacji o AR-Labs.io:

https://ar-labs.iohttps://www.linkedin.com/company/ar-labs-io/

Reklama