OPPO i Wimbledon łączą siły kolejny rok z rzędu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

OPPO czwarty rok z rzędu jest oficjalnym partnerem turnieju Wimbledon i świętuje 100-lecie Centre Court. Z tej okazji producent udostępni fanom nowe, tenisowe doświadczenie AR w technologii CybeReal 2.0.

Jako globalny partner turnieju Wimbledon, marka OPPO wykorzystała swoją autorską technologię CybeReal 2.0., by uczcić setną rocznicę powstania najsłynniejszego kortu tenisowego na świecie – Centre Court. Dzięki nowej technologii OPPO, fani będą mieli okazję doświadczyć historycznych momentów, które miały miejsce na korcie na przestrzeni lat i zobaczyć historię Wielkiego Szlema z nowej perspektywy, na miarę XXI wieku.

– OPPO już po raz czwarty wzbogaca technologiczne przeżycia fanów Wimbledonu. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest fantastyczną okazją do zaprezentowania naszych wartości w myśl idei marki – Inspiration Ahead. Rozumiemy je jako pewność siebie, determinację i grację, gdy stawiamy czoła wyzwaniom i przełamujemy impas. Co ma także duże przełożenie w świecie sportu – powiedział William Liu, OPPO’s Vice President and President of Global Marketing.

OPPO globalnym partnerem Wimbledonu po raz czwarty z rzędu

Tenisowe doznanie w wirtualnym świecie OPPO CybeReal 2.0.

W tym roku mija sto lat odkąd powstał Centre Court, który jest uważany za najsłynniejszy kort tenisowy na świecie. To również czwarty rok OPPO jako oficjalnego partnera turnieju. Z tej okazji producent udostępni fanom tenisa, jak i nowych technologii, nowe doznanie AR w swojej aplikacji CybeReal 2.0., która umożliwia stworzenie wirtualnej repliki świata rzeczywistego – a wszystko to dzieje się za pomocą kamery smartfona, czy czujnika Bluetooth. Technologia ta łączy w sobie zarówno świat fizyczny, jak i wirtualny, dając szereg kreatywnych możliwości, dzięki najnowszym osiągnięciom OPPO w dziedzinie obliczeń przestrzennych i lokalizacji. CybeReal 2.0 może zapewnić bardzo dokładne pozycjonowanie i orientację w środowiskach fizycznych przy jednoczesnym niskim zużyciu energii przez urządzenia. Jak wygląda świat OPPO CybeReal 2.0. można zobaczyć na wideo:

Osoby, które podczas Wimbledonu 2022 pojawią się w strefie OPPO, będą mogły doświadczyć nowego rozwiązania AR, które będzie udostępnione na smartfonie klasy premium – Find X5 Pro (więcej o urządzeniu tutaj). Dzięki temu rozwiązaniu, fani przeniosą legendarne ikony tenisa z różnych dekad do swojego otoczenia AR i z nowej perspektywy spojrzą na ich najlepsze zagrania i historyczne momenty, które odbywały się na słynnym londyńskim korcie Centre Court.

Nazwa miejsca wywodzi się od lokalizacji głównego kortu w pierwotnej siedzibie All England Croquet Club przy Worple Road – główny kort znajdował się w centrum wszystkich pozostałych. Nazwa została zachowana, gdy klub przeniósł się do obecnej lokalizacji przy Church Road w 1922 roku. Pierwszy mecz na nowym obiekcie rozegrany został 26 czerwca 1922. Kort jest miejscem rozgrywania wszystkich półfinałów oraz finałów. Mieści prawie 14 tysięcy miejsc, a podczas meczu widzom serwuje się truskawki z bitą śmietaną, co stało się synonimem Wimbledonu.

Więcej o aktywnościach OPPO podczas Wimbledonu 2022 można przeczytać tutaj.

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem inteligentnych urządzeń, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie, wyposażone w innowacyjne technologie. Firma plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 50 krajów i regionów. Firma ma międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie. 

Rozwiązania OPPO 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., marka nieustannie koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G. 

OPPO w Polsce 

OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. pierwszym ambasadorem OPPO w Polsce był Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych: MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET, Komputronik i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO w Polsce znajdują się także w ofercie wszystkich głównych operatorów telekomunikacyjnych. Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się trzy linie smartfonów – Seria Reno, Seria A oraz Seria Find X, a także urządzenia ubieralne jak smartwatche i słuchawki bezprzewodowe. 

OPPO zdobyło nagrodę „Innowacja Roku” w plebiscycie Tech Awards 2021. W poprzedniej edycji zostało wyróżnione „Marką Roku”.

Reklama