Projektant treści, specjalista platform społecznościowych, personal i employer branding lover. Zanim wypisze receptę na sukces, najpierw sam na sobie – bez znieczulenia – przetestuje każde rozwiązanie.

Z Internetu, więc darmowe?
Jeśli beztrosko wykorzystujesz materiały pozyskane z Internetu, tworzysz z nich odrębne treści lub przygotowujesz prezentacje zawierające audiowizualne „cytaty”, to upewnij się, że nie łamiesz prawa.

ŚWIETNA TRÓJCA KOMUNIKACJI ONLINE
Content, treść i człowiek. Trzy przenikające się sfery, dobrze prowadzonej komunikacji online. Jasne punkty odniesienia, bez względu na to czy sprzedajesz produkt, budujesz swój ekspercki

BIBLIOTEKA CYFROWA, TREŚĆ ANALOGOWA
Strychy i piwnice gromadzące content minionych epok, są dziś bardziej dostępne niż kiedykolwiek. Przynajmniej te, które mają wirtualną postać. Jednym z takich zakamarków jest serwis

Linked IN, Facebook OUT
Platforma społecznościowa LinkedIn- nazywana niekiedy Facebookiem dla biznesmenów- ma już w Polsce ponad 4 mln użytkowników. Analogie do Facebooka nie są tu przypadkowe, ponieważ LinkedIn

Nie bądź dupa. Nie wypinaj się na TikTok!
Sceptycy tracą dwukrotnie. Przynajmniej jeśli mówimy o TikTok’u i potencjalnej możliwości wykorzystania go do promocji marki osobistej, firmy, dowolnej inicjatywy czy idei. Pierwszy raz stracisz,