#PUNKTPR
- Projekt nie może być tylko ładny | Krzysztof Seyfried
- Jak sprzedawałem myszki na Pornhubie | Jakub Biel
- Kręci mnie ten świat | Kasia Kulik
- Followersi to nie wszystko | Wojtek Kardyś
- Wszystko powstaje w naszej głowie | Emilia Hahn
- PR-owiec, to zawód zaufania publicznego | Lidia Piekarska-Juszczyk
- Świat beauty pędzi | Linda Karsz
- Abonamenty modowe | Karina Sobiś
- Ważna jest świadomość | Joanna Ceplin
- Moja modowa przygoda | Jackob Buczyński
- Praktyczna praca w Public Relations a studia | Emilia Zakrzewska
- Kreatywność, jako klucz do dobrej strategii marki? | Monika Kapłan | #punktPR
- Jak stworzyć unikatowy biznes? | MAD illustrators w #punktPR
- Projekt nie może być tylko ładny | Krzysztof Seyfried
- Jak sprzedawałem myszki na Pornhubie | Jakub Biel
- Kręci mnie ten świat | Kasia Kulik
- Followersi to nie wszystko | Wojtek Kardyś
- Wszystko powstaje w naszej głowie | Emilia Hahn
- PR-owiec, to zawód zaufania publicznego | Lidia Piekarska-Juszczyk
- Świat beauty pędzi | Linda Karsz
- Abonamenty modowe | Karina Sobiś
- Ważna jest świadomość | Joanna Ceplin
- Moja modowa przygoda | Jackob Buczyński
- Praktyczna praca w Public Relations a studia | Emilia Zakrzewska
- Kreatywność, jako klucz do dobrej strategii marki? | Monika Kapłan | #punktPR
- Jak stworzyć unikatowy biznes? | MAD illustrators w #punktPR
Dagmara Tarka – Ekspertka PR-u i influencer marketingu. Specjalizuje się w budowaniu strategii PR dla marek lifestylowych, beauty i fashion. Doradza w zakresie personal brandingu.
Prowadzi zajęcia PR Modowy i PR lifestylowy na Uniwersytecie Warszawskim. Pod patronatem UW współtworzy z dr Emilią Zakrzewską podcast PR na backstage’u. Brała udział w opracowaniu Rekomendacji dot. oznaczania treści reklamowych przez influencerów, tworzonych przez UOKiK.
#punktPR
Są w Polsce firmy, projekty i przedsięwzięcia, których strategia PR-owa oraz działania marketingowe zasługują na szczególną uwagę.
Bo wprowadzają na rynek swoiste novum.
Bo komunikują się w sposób kreatywny.
Bo wypracowały unikalny język. A przy tym zasłynęły z niekonwencjonalnego podejścia do swojego wizerunku.
Do #punktPR Dagmara zaprasza osoby, które stoją za sukcesem właśnie takich działań. Poszukuje odpowiedzi, jaki jest przepis na wizerunkowy sukces. Drąży, pytając, jak stworzyć idealną strategię PR-ową i jakie narzędzia są najskuteczniejsze w realizacji założonych celów marketingowych.