#PUNKTPR

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
O Autorze

Dagmara Tarka – Ekspertka PR-u i influencer marketingu. Specjalizuje się w budowaniu strategii PR dla marek lifestylowych, beauty i fashion. Doradza w zakresie personal brandingu.
Prowadzi zajęcia PR Modowy i PR lifestylowy na Uniwersytecie Warszawskim. Pod patronatem UW współtworzy z dr Emilią Zakrzewską podcast PR na backstage’u. Brała udział w opracowaniu Rekomendacji dot. oznaczania treści reklamowych przez influencerów, tworzonych przez UOKiK.

O Programie

#punktPR

Są w Polsce firmy, projekty i przedsięwzięcia, których strategia PR-owa oraz działania marketingowe zasługują na szczególną uwagę. 
Bo wprowadzają na rynek swoiste novum. 
Bo komunikują się w sposób kreatywny.
Bo wypracowały unikalny język. A przy tym zasłynęły z niekonwencjonalnego podejścia do swojego wizerunku.

Do #punktPR Dagmara zaprasza osoby, które stoją za sukcesem właśnie takich działań. Poszukuje odpowiedzi, jaki jest przepis na wizerunkowy sukces. Drąży, pytając, jak stworzyć idealną strategię PR-ową i jakie narzędzia są najskuteczniejsze w realizacji założonych celów marketingowych.

Reklama