W dniach 23-24 października odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce butiku Tissot. Zaproszeni goście mieli okazję zapoznać się z ofertą nowego salonu i spędzić czas
w miłym towarzystwie. Niecodzienna sesja zdjęciowa, autorstwa Andrzeja Belina Brzozowskiego, była głównym punktem programu i cieszyła się ogromnym powodzeniem
i uznaniem wśród fotografowanych gości m.in.: Soni Bohosiewicz, Kasi Zielińskiej, Marty Żmudy Trzebiatowskiej, Rafała Cieszyńskiego, Ady Fijał. Wyselekcjonowana specjalnie na event przez Radosława Skubasa Skubaję playlista zapraszała w muzyczną podróż, zaś jedyna w Polsce senselierka i niezależna ekspertka zapachowa Marta Siembab, opowiedziała o wspólnym projekcie, a dedykowany dla marki zapach subtelnie wypełniał przestrzeń butiku, wprowadzając relaksacyjny nastrój. Wszystkie te atrakcje sprawiły, że butik na czas eventu zamienił się w immersyjną przestrzeń, która obrazem, dźwiękiem i zapachem przeniosła uczestników wydarzenia w zupełnie inny wymiar. Dopełnieniem oficjalnego
otwarcia salonu było uroczyste przecięcie wstęgi przez wyjątkową reprezentację: Agnieszkę Ławniczak-Czajkowską – Dyrektorkę marki Tissot w Polsce, Oliviera Cosandier – Vice Presidenta ds. Sprzedaży w Tissot SA oraz Gaëla Vallade – Prezesa The Swatch Group Polska.
Szwajcarski producent zegarków już od 21 września zabiera swoich klientów w wyjątkową podróż po świecie pełnym piękna i precyzji, otwierając drzwi do swojego pierwszego
w Polsce salonu. Nowoczesna architektura wnętrza, nawiązująca kolorami do DNA marki,
z designerskim wykończeniem i meblami najwyższej jakości odzwierciedla kluczowe wartości TISSOT. To niezwykłe miejsce, w którym klienci zyskają możliwość poznania najszerszego portfolio zegarków dostępnego w jednym miejscu.
Ten nowo otwarty w galerii Złote Tarasy salon oferuje wyjątkowe doświadczenia zakupowe
w prestiżowej lokalizacji. Tym samym Warszawa dołączyła do grona największych światowych metropolii, w których działa korporacyjny butik Tissot. W nowoczesnej i eleganckiej atmosferze przy ulicy Złotej 59 Tissot prezentuje nowe produkty i bestsellery, subtelnie zanurzając klientów w świat marki. Butik ma na celu stać się obowiązkowym miejscem dla wszystkich miłośników wysokiej jakości szwajcarskich zegarków.
Salon Tissot w Warszawie nawiązuje do nieodzownych elementów stylistycznych marki, które można odnaleźć również w innych międzynarodowych butikach Tissot w Paryżu, Osace czy Rzymie. Klienci z całego świata z pewnością rozpoznają unikalny charakter szwajcarskiej marki i podstawowe wartości, jakimi się kieruje: jakość, innowacyjność i nowoczesność, ukrytą w designerskim wnętrzu. W salonie dominuje czerń, czerwień i biel, czyli kolory identyfikacji wizualnej szwajcarskiego producenta zegarków. Czerwona ściana, z deseniem w logotypy marki, zajmuje ważne miejsce w przestrzeni butiku, a jej soczysty odcień podkreśla ciepły charakter wnętrza. W nowym salonie znajdują się dwa nośniki video. Szczególną uwagę przyciąga ekran umieszczony w witrynie, który zaprasza do odwiedzenia salonu emitując najnowsze kampanie.
Bardzo ważnym elementem wnętrza jest witająca klientów od samego wejścia ścianka modułowa. W tym miejscu prezentowane są sezonowe ekspozycje i najnowsze kolekcje marki. Obecna, dedykowana jest unikalnej kolekcji zegarków hybrydowych T-Touch Connect Sport, idealnej dla osób aktywnych i świadomych mody. Modele z tej kolekcji łączą w sobie zegarek i urządzenie, precyzyjną konstrukcję i łączność. W dzisiejszym, ciągle zmieniającym się świecie, Tissot zachęca ambitnych ludzi do skupienia się na podążaniu własną ścieżką i wykorzystywania każdej sekundy na rozwój. Bo jak udowadnia, tylko dzięki pasji i zaangażowaniu można naprawdę pozostawić ślad i zmienić bieg historii.
Kluczowym elementem wystroju wnętrza jest nawiązujący wyglądem do szwajcarskiego sejfu mebel, w którym odnajdziemy między innymi sportowe kolekcje Tissot Seastar oraz T-Touch Connect, dedykowane miłośnikom aktywnego spędzania czasu. Wyeksponowane modele zegarków to również limitowane wersje sportowych edycji i partnerskich współprac. Dla niektórych ten designerski zabieg wywołuje skojarzenie z tarczą zegarka, z precyzyjnym, niezawodnym szwajcarskim mechanizmem.
Kolekcje rozmieszczone są w butiku strefowo. Z lewej strony salonu, tuż przy głównej ladzie, znajdziemy zegarki specjalnie zaprojektowane dla kobiet, które charakteryzuje mniejsza koperta i bardziej biżuteryjny charakter. Na środku butiku zaprojektowano specjalną strefę z trzema modelami, gdzie każdy klient może samodzielnie przetestować jak działa konkretny zegarek. To miejsce przenosi customer experience na zupełnie inny poziom. W butiku znajdziemy również szeroką ofertę pasków, nawiązującą do propagowanej przez markę idei personalizacji. Większość modeli Tissot wyposażonych jest w system Quick Release. Pozwala on, bez potrzeby użycia specjalistycznych przyrządów, na szybką wymianę paska lub bransolety na inny, który będzie idealnie pasować do okazji czy wybranego przez właściciela stroju. Wkrótce w butiku świadczone będą również drobne usługi serwisowe, takie jak wymiana baterii.
Po prawej stronie od wejścia w przeszkolonych gablotach czekają na klientów modele z linii Chemin des Tourelles oraz Le Locle, swoją nazwą nawiązujące do ulicy, przy której znajduje się siedziba firmy oraz miasteczka, gdzie powstała marka Tissot. Tuż obok gablota dedykowana jednej z najbardziej znanych linii marki – PRX, gdzie znajdziemy między innymi najnowsze modele kultowej kolekcji – dwa modele automatyczne z gradientową tarczą oraz jeden z karbonową kopertą. Mówiąc o tej kolekcji nie sposób pominąć PRX Grendizer – zegarka dedykowanego miłośnikom japońskiej mangi. Ten kolekcjonerski model wyeksponowany jest w pudełku idealnie odwzorowującym statek kosmiczny z kultowej kreskówki z lat 70.
W głębi butiku, w sąsiedztwie kolekcji Heritage, stworzonej z myślą o miłośnikach stylu retro oraz modeli historycznych, klienci warszawskiego domu Tissot mogą wygodnie usiąść i przy filiżance kawy odbyć podróż w czasie, korzystając z eksperckiej wiedzy personelu.
Wnętrze butiku charakteryzuje się wysokiej jakości meblami, a nowoczesny design wprowadza poczucie lekkości. Połączenie różnych materiałów, takich jak drewno i szkło z ciemnym, industrialnym sufitem i niebanalnym podświetleniem, tworzą domową atmosferę.
W czasie swej ponad 170 letniej historii Tissot pokazał, że wielkość nie następuje z dnia na dzień, ale że wymaga czasu i dbałości o szczegóły, a także chęci do bycia najlepszą wersją siebie. W efekcie takiego podejścia Tissot przezwyciężył wiele przeszkód i stał się jedną z najbardziej znanych i innowacyjnych marek zegarków na świecie. Tym bardziej cieszy fakt, że drzwi pierwszego w Polsce butiku korporacyjnego marki Tissot, są już otwarte dla klientów.
O marce
Od 1853 roku Tissot znajduje się w centrum szwajcarskiego przemysłu zegarmistrzowskiego. Przywiązanie marki do jakości i rzemiosła zegarmistrzowskiego idzie w parze z pasją do wydajności i precyzji. Rok po roku innowacyjne modele, takie jak legendarny Tissot T-Touch, rewolucjonizowały branżę i kształtowały historię. Prekursor, Tissot T-Touch Connect Solar, jest dziś zasilany w sposób zrównoważony energią słoneczną i wykorzystuje technologię połączoną, szanującą prywatność, co wzmacnia solidną reputację marki jako innowatora z tradycją. Systemy pomiaru czasu Tissot, świadczące o pasji do sportu, zostały zatwierdzone przez wielu sportowców i profesjonalne mistrzostwa. NBA i FIBA w koszykówce, Tour de France i La Vuelta w kolarstwie oraz MotoGP™ w sportach motorowych to tylko niektóre z wielkich wydarzeń, które polegają na pomiarze czasu Tissot. Szwajcarski producent zegarków oferuje swoim klientom innowacyjne i tradycyjne produkty, nieustannie nawiązując do ich jakości, autentyczności i doskonałości.