Wszędzie dobrze, ale tam najlepiej

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Podobno jak kochać to księcia, jak kraść to miliony. Idąc zatem tym tropem: jak samochód, to tylko najszybszy. Trudno się nie zgodzić, że jedynym i słusznym wyborem będzie w tym przypadku Porsche. Po swój wymarzony egzemplarz warto się wybrać na północ Polski. A konkretnie do Sopotu. To salon wyjątkowy. Również na mapie Europy

Jeden ze światowej klasy mówców motywacyjnych, Tony Gaskins powiedział kiedyś, że „jeśli nie zbudujesz swojego marzenia, ktoś inny cię zatrudni, abyś pomógł mu zbudować jego.” Rodzina Lellek budowę swojego marzenia rozpoczęła pod koniec XIX wieku. Dziś na czele firmy stoi już piąte pokolenie rodziny, a Grupa Lellek jest jedną z najprężniej rozwijających się grup dealerskich w Polsce. W swoim portfolio posiadają pięć marek samochodów, w tym prawdziwą perłę, jaką niewątpliwie jest marka Porsche.

Salon jest w posiadaniu grupy od listopada 2010 roku. Przez lata Centrum Porsche Sopot konsekwentnie budowało swoją pozycję na rynku. Udało się. Dziś to miejsce, do którego przybywają nie tylko klienci z północnej części kraju, ale z całej Polski. Co decyduje o takim wyborze? Trzonem firmy jest znakomity zespół. Składa się on z 41 osób, które samochody Porsche darzą prawdziwym, płomiennym uczuciem, a obsługę klienta wznoszą na najwyższy poziom. Doradzą nie tylko w kwestii wyboru samego samochodu, ale również przedstawią szereg możliwości związanych z finansowaniem zakupu oraz otoczą profesjonalną opieką podczas kolejnych wizyt w serwisie. A o zakupowy zawrót głowy nie jest trudno, gdyż salon oferuje pełną gamą Porsche. Bez wyjątków: od legendarnej 911-tki, przez sportowe 718 Boxster/Cayman, luksusową Panamerę, wszechstronne SUV-y Macan i Cayenne, aż po niepowtarzalne Porsche 918 Spyder. Dla kogo diabeł tkwi w szczegółach, ten w salonie ma również możliwość zakupu akcesoriów marki Porsche, które cieszą się dużą popularnością.

Kto zdecyduje się na używany egzemplarz, również nie będzie miał powodów do narzekań. Salon w Sopocie dysponuje bowiem programem sprzedaży samochodów używanych – Porsche Approved. A to oznacza, że możemy wybierać nie tylko spośród prawdziwych perełek wyłowionych przez doświadczonych pracowników działu, ale również modeli, które nie są już produkowane. Każdy z egzemplarzy podlega surowej kontroli. Sprawdzenie aż 111 punktów w samochodzie ma wyeliminować wszelkie podejrzenia odnośnie pochodzenia i stanu technicznego. To, co jednak sprawia, że salon w Sopocie jest wyjątkowy, to oddzielny budynek przeznaczony na sprzedaż używanych egzemplarzy Porsche. To jedyny dealer w całej Europie, który dysponuje osobnym salonem dla samochodów objętych programem Porsche Approved. Co więcej, na terenie firmy powstał również trzeci salon, dedykowany dla używanych samochodów innych marek z segmentu premium. Tu najczęściej trafiają świeże, zadbane i czasami wyjątkowe egzemplarze, które właściciele pozostawili w rozliczeniu przy zakupie samochodu Porsche. Zatem obok tych modeli, do widoku których przywykliśmy już na ulicach polskich miast, możemy również zobaczyć takie wyjątkowe okazy jak Ferrari czy też Lamborghini.

Mimo to firma nie zwalnia tempa. Dowodem na to ma być rozbudowa salonu przeznaczonego do sprzedaży nowych samochodów. Jak rozległa? Plany są bardzo ambitne i zakładają spore zmiany. W końcu jak mawiał Napoleon Hill „wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć”. A centrum Porsche Sopot cele z pewnością ma ambitne. Zresztą liczby same się bronią: firma co roku sprzedaje coraz więcej samochodów bijąc wyniki innych salonów w Polsce. W poprzednim roku sprzedała ok. 300 aut. I zapewne w tym roku na takim wyniku nie poprzestanie. A to tylko jest najlepszym dowodem na to, że jak kupować Porsche, to tylko w Sopocie.

 

fot.: Tomasz Sagan

Reklama

Chcesz dojść do celu? Zadbaj najpierw o siebie! | Karolina Karolczak

Naszą gościnią jest Karolina Karolczak – ekspertka realizacji celów i wyników finansowych, mentorka skutecznego planowania. Wspiera liderów i przedsiębiorców w skalowaniu biznesu, zwiększaniu rentowności i transformacji organizacji. Twórczyni programu #CELOMANIA, który pomaga firmom zwiększać wyniki nawet o 30% rocznie. Pracowała nad strategiami w 24 krajach, współpracując z globalnymi markami jak Frugo, Levi’s, Black czy Grupa ENEL-MED.