Darmowa pornografia dla zarażonych koronawirusem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Kolejny dzień, kolejne zaskoczenie. Media na wszystkie możliwe sposoby opisały koronawirusa z Wuhan i ludzi, którzy dwoją się i troją, by zapobiec rozprzestrzenianiu się epidemii. Jak to jednak bywa, pomysłowość ludzi nie zna granic.

Logicznym jest, że autobus, samolot lub statek, który jest podejrzany o przewożenie potencjalnie zarażonej koronawirusem osoby, zostanie objęty kwarantanną. Tyczy się to też każdego pasażera i załogi przewoźnika. Na swój sposób można się domyślić, że takim osobom towarzyszy nuda. Przynamniej tak uważają prezesi amerykańskiej firmy obsługującej sex-kamerki, którzy wpadli na pomysł, by zaproponować ludziom poddawanym procesowi kwarantanny darmowy dostęp do jednej ze swoich stron porno.

Pomysł narodził się w głowach prezesów strony CamSoda. Na wieść o tym, że ponad 7 tys. osób jest „uwięzionych” na pokładzie promu w okolicach Hong Kongu w związku z procesem kwarantanny, ci postanowili podjąć natychmiastowe kroki w celu odwrócenia uwagi pasażerów od potencjalnego zagrożenia:

Ci ludzie nie tylko muszą radzić sobie ze świadomością, że mogą być zarażeni wirusem, ale i z ogromną nudą – powiedział Daryn Parker, wice-prezydent CamSoda. – Lubimy promy tak jak wszyscy, lecz jeśli towarzyszy im brak jakiejkolwiek aktywności, wkrada się przerażająca nuda. By odciągnąć ludzi od pesymistycznych myśli dotyczących koronawirusa, dajemy im możliwość darmowej rozrywki.

Coś nam się wydaje, że CamSoda może dzięki temu posunięciu zyskać sporo nowych klientów …

Chcę żeby moje klientki wzbudzały zazdrość | Theo Dimitri

Kolejny odcinek #TheCultureOfBeauty. Tym razem nasz prowadzący Rafael Grieger porozmawia z Theo Dimitrim – zdecydowanym mistrzem w swoim fachu. Theo to genialny szkoleniowiec fryzjerstwa i stylista. Dziś swoją wiedzę zaprezentuje nam w praktyce – na modelce.

Chcesz dojść do celu? Zadbaj najpierw o siebie! | Karolina Karolczak

Naszą gościnią jest Karolina Karolczak – ekspertka realizacji celów i wyników finansowych, mentorka skutecznego planowania. Wspiera liderów i przedsiębiorców w skalowaniu biznesu, zwiększaniu rentowności i transformacji organizacji. Twórczyni programu #CELOMANIA, który pomaga firmom zwiększać wyniki nawet o 30% rocznie. Pracowała nad strategiami w 24 krajach, współpracując z globalnymi markami jak Frugo, Levi’s, Black czy Grupa ENEL-MED.