Pentagon nie wysłał dwóch tysięcy respiratorów, bo nie dostał adresu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Każdy jest w trudnej sytuacji, stąd też wiele firm i przedsiębiorstw pracuje w zupełnie inny sposób. Zdarzają się wobec tego wpadki i nawet największym i przynajmniej w teorii, najsłynniejszym placówkom potrafi się powinąć noga.

Pentagon został poproszony o dostarczenie dwóch tysięcy respiratorów z wojskowych magazynów do Federalnej Agencji Zarządzania Kryzysowego i Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej w celu zwalczania skutków wybuchu koronawirusa. Problem pojawił się jednak w momencie, w którym potrzebujące urządzeń instytucje nie podały adresu, na który sprzęt ma zostać wysłany.

Aby dostarczyć sprzęt w miejsca, w których jest on najbardziej potrzebny, Departament Obrony Stanów Zjednoczonych (który mieści się w Pentagonie) musi dostać odpowiednie lokalizacje, by następnie porozumieć się z władzami cywilnymi, które zadecydują, gdzie respiratory są najbardziej potrzebne. 

Oczywistym jest, że w obliczu rosnącej liczby zarażonych koronawirusem wzrasta zapotrzebowanie na respiratory i respiratory. Pentagon oczywiście od razu wyraził chęć pomocy, lecz wciąż nic nie wiadomo odnośnie tego, czy potrzebujące pomocy instytucje zgłosiły się do Departamentu Obrony i podały na jakie adresy ten ma wysłać zaopatrzenie.

Chcę żeby moje klientki wzbudzały zazdrość | Theo Dimitri

Kolejny odcinek #TheCultureOfBeauty. Tym razem nasz prowadzący Rafael Grieger porozmawia z Theo Dimitrim – zdecydowanym mistrzem w swoim fachu. Theo to genialny szkoleniowiec fryzjerstwa i stylista. Dziś swoją wiedzę zaprezentuje nam w praktyce – na modelce.

Chcesz dojść do celu? Zadbaj najpierw o siebie! | Karolina Karolczak

Naszą gościnią jest Karolina Karolczak – ekspertka realizacji celów i wyników finansowych, mentorka skutecznego planowania. Wspiera liderów i przedsiębiorców w skalowaniu biznesu, zwiększaniu rentowności i transformacji organizacji. Twórczyni programu #CELOMANIA, który pomaga firmom zwiększać wyniki nawet o 30% rocznie. Pracowała nad strategiami w 24 krajach, współpracując z globalnymi markami jak Frugo, Levi’s, Black czy Grupa ENEL-MED.