Gala Konkursu „Osobowość E-commerce 2025” Kamili Gębik  we Wrocławiu – święto innowacji, pasji i przedsiębiorczości

Nasze magazyny
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Wrocław, 16 października 2025 r. – W miniony czwartek stolica Dolnego Śląska stała się centrum polskiego e-handlu. W eleganckich wnętrzach hotelu Ibis Styles Wrocław Centrum odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie „Osobowość E-commerce 2025”, która zgromadziła liderów branży, innowatorów i ekspertów nowych technologii. Wydarzenie to było nie tylko okazją do wyróżnienia najbardziej wpływowych postaci e-commerce w Polsce, ale także do wymiany doświadczeń i inspirujących rozmów w atmosferze biznesowego święta

To wspaniałe wydarzenie zorganizowała Kamila Gębik – CEO kammedia, strateg, autorka 3 książek dla branży e-commerce, organizatorka wielu konferencji. Kamila zaprojektowała razem z prof. Grzegorzem Niemyjskim – dziekanem wydziału rzeźba na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu wspaniałe statuetki wykonane z granitu i marmuru w kształcie litery “e”. Każda z nich jest niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Organizatorka już teraz zapowiada dużo nowych kategorii na rok 2026 a zgłoszenia na drugą edycję ruszą w marcu. Było 138 zgłoszeń z całej Polski, więc zadanie kapituły składającej się z 32 ekspertów nie było łatwe…

Wyjątkowi laureaci i prestiżowe wyróżnienia

Konkurs „Osobowość E-commerce 2025”  stanowi prestiżowe wyróżnienie w branży. W tym roku nagrody przyznano w sześciu kategoriach: Strategia, Technologia, Marketing, Customer Experience, Lider Zespołu oraz Nowe Technologie.

Dodatkowo, wręczono nagrodę Grand Prix dla osoby, która w szczególny sposób wpłynęła na rozwój e-handlu w Polsce. Były też nagrody specjalne od Polska Press Grupa dla start-upów, które mają ogromny potencjał rozwojowy, a także od organizatorki. 

Laureaci zostali wyłonieni przez kapitułę złożoną z ekspertów branżowych, dziennikarzy i praktyków e-commerce, którzy oceniali nie tylko wyniki biznesowe, ale również innowacyjne podejście do projektów, kreatywność i wpływ na społeczność branżową. Statuetki konkursu, stały się symbolem prestiżu i uznania w świecie e-handlu.

Laureatami zostali: Jacek Kinecki w kategorii Lider Roku, nad którą partnerstwo objęła Itaka, Łukasz Piech (Lantre) – laureat nagrody GRAND PRIX – nagrodę wręczył partner strategiczny totalmoney.pl, Beata Podleśna – Gumkowska (Inpost fresh) – laureatka nagrody ekspert marketplace – partner kategorii Venturepackt, Paweł Laska (Zalando) – laureat kategorii mistrz cross-border – nagrodę wręczył partner kategorii DHL Supply Chain, laureatem w kategorii Ambasador CX został Andrzej Wierzchoń (Oceanic) – partnerem kategorii PayPo, nagrodę w kategorii marketingowy geniusz otrzymał Bartosz Jurga (Kiszone Specjały) – a nagrodę wręczył VEHIS.

Nagrody specjalne dla start-upów trafiły w ręce Ewy Kraińskiej (When u buy), Jędrzeja Przeździęka (Paxit), Łuksza Kamińskiego (Waste24). Na sam koniec wisienka na torcie, czyli prezenty od organizatorki Kamili Gębik dla Agnieszki Bernaś – Oleszczuk (Eveline Cosmetics) i Jakuba Biczkowskiego (Wakacje.pl)

Kamila Gębik, organizatorka konkursu „Osobowość E-commerce 2025”:

“Konkurs „Osobowość E-commerce 2025” pokazuje, że w świecie pełnym technologii i sztucznej inteligencji najważniejszy jest człowiek. To pasja, kreatywność i zaangażowanie liderów sprawiają, że polski e-commerce rozwija się tak dynamicznie. AI i nowoczesne narzędzia są niezwykle pomocne, ale bez wizji i determinacji ludzi nie powstałoby nic wyjątkowego. Cieszę się, że mogliśmy nagrodzić tych, którzy realnie kształtują przyszłość handlu online i inspirują innych do działania.”

Niezwykła atmosfera i muzyczne akcenty

Gala rozpoczęła się od przywitania gości przez organizatorkę i kapitułę, a następnie odbyła się część oficjalna, podczas której prezentowano sylwetki nagrodzonych osób. W tle wydarzenia publiczność mogła cieszyć się wyjątkowym występem saksofonisty, którego muzyka wprowadziła elegancki, jazzowy klimat i stworzyła wyjątkową oprawę dla wręczenia nagród.

Saksofonista, łącząc klasyczne utwory z nowoczesnymi aranżacjami, dodał wydarzeniu niepowtarzalnego charakteru, podkreślając jednocześnie energię i dynamikę branży e-commerce, w której liczy się kreatywność i innowacyjność.

Networking i wymiana doświadczeń

Po oficjalnej części rozpoczął się bankiet networkingowy w Niewinnych Czarodziejach 2.0 na wrocławskim rynku, który był okazją do swobodnych rozmów, wymiany kontaktów i nawiązania współpracy biznesowej. Goście mieli okazję porozmawiać z liderami branży, ekspertami ds. marketingu cyfrowego oraz właścicielami innowacyjnych start-upów. Wydarzenie udowodniło, że e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie nie tylko dzięki technologii, ale przede wszystkim dzięki ludziom, którzy tworzą nowe standardy biznesowe.

Wielu uczestników podkreślało, że możliwość spotkania innych liderów rynku w tak inspirującej atmosferze była jednym z najważniejszych aspektów wydarzenia. Gala była nie tylko momentem świętowania sukcesów, ale również platformą wymiany doświadczeń i wiedzy praktycznej, która ma realny wpływ na rozwój polskiego handlu internetowego.

Gala była częścią konferencji „Zwiększ Sprzedaż E-commerce”, co pozwoliło uczestnikom wziąć udział zarówno w części edukacyjnej, jak i celebracyjnej. Na konferencji było 19 wartościowych prelekcji na temat technik zwiększających sprzedaż online, 19 wystawców, pyszne przekąski i networking. Konferencję odwiedziło 250 osób z całej Polski, Galę 150 osób a after party 90 osób. 

Gala „Osobowość E-commerce 2025” we Wrocławiu pokazała, jak dynamicznie rozwija się polski e-commerce i jak ważną rolę odgrywają w nim ludzie z pasją, wizją i odwagą do wprowadzania innowacji. Wydarzenie pozostanie w pamięci uczestników nie tylko dzięki statuetkom i oficjalnym wyróżnieniom, ale również dzięki wyjątkowej atmosferze, muzyce na żywo i możliwości nawiązania wartościowych kontaktów.

Do zobaczenia za rok 🙂

Reklama