Mocne kolory, inspiracje latami 70-tymi oraz klasyka w nowoczesnym wydaniu – oto najnowsza, wiosenno-letnia odsłona kolekcji polskiej marki premium.
W najnowszej kampanii marka MOLTON wplata nowoczesny styl w klasykę. W pięknej sesji zdjęciowej ubrania i dodatki z wiosenni-letniej kolekcji oraz wnętrza w stylu art deco tworzą razem połączenie stylu i designu lat 40., który miesza się z latami 70-tymi i współczesnością. Autorką zdjęć najnowszej kolekcji jest fotografka SINIOR, a modelką Beata Grabowska.
Jaka jest #kobietaMOLTON? Naturalna, lubiąca wygodę, nie bojąca się testowania nowych trendów, ale jednocześnie pozostająca w zgodzie ze sobą. Nadal lubi klasyczne stylizacje, ale teraz stawia na większy luz sprytnie miksując style. W tym sezonie #kobietaMOLTON zamiast szpilek do garnituru wybiera skórzane sneakersy, a po pracy wskakuje w dzianinową sukienkę i lekki płaszcz w stylu sportowym. Na dopełnienie stylizacji wybiera czarną czapkę z daszkiem wykończoną złotym paskiem. Właśnie tak miesza style – czuje się dobrze zarówno w prostej, wygodnej stylizacji, jak i tej eleganckiej na wyjątkowe okazje.
Podobnie, jak w poprzednim sezonie w kolekcji królują wszelkiego rodzaju dzianiny – ażurowe, w pasy czy zdobione złotymi guzikami. Wyraźnie można dostrzec motywy i wzory nawiązujące do barwnych lat 70-tych, takie jak dzianinowa sukienka na ramiączka w zygzaki, musztardowa kurtka z eko skóry czy bluzki i kardigany w kwiaty. MOLTON słynie także ze swoich doskonale skrojonych garniturów. W tym sezonie proponuje kilka różnych fasonów – obok klasycznego białego garnituru znajdziemy garnitur w kolorze pomarańczy, fuksji, różu, nieba oraz jasnej lawendy.
Najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2022 znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz online na stronie molton.pl