Całkiem niedawno mieliśmy okazję odwiedzić nowo powstałe miejsce, które na pewno będzie absolutnym hitem na modowej mapie Warszawy. W zgodzie z duchem czasów doświadczymy tam zakupowego połączenia świata online i offline. Co to oznacza? Przekonaj się w sklepie i przymierzalniach sklepu MODIVO.
Od jakiegoś czasu doświadczenia zakupowe polskich konsumentów przenoszone są na inny poziom, zgodnie z ich rosnącymi oczekiwaniami w stosunku do sklepów stacjonarnych. Zmiany te podyktowane są priorytetami współczesnego klienta oraz rosnącą rolą świata cyfrowego w przyzwyczajeniach zakupowych. Granica między offline i online się zaciera. Salon stacjonarny nie może już tylko stawiać na sprzedaż, a oprócz oferowanych towarów, powinien zapewniać unikatowe doświadczenie. Ważny jest nie tylko asortyment, ale uczucia, jakie towarzyszą zakupom!
Wykwalifikowany personel, indywidualne podejście i personalizacja
Z rozwiązaniem przychodzi grupa MODIVO, która po sukcesie obuwniczych sklepów eobuwie.pl z możliwością obejrzenia i przymierzenia towaru, teraz postanowiła przenieść doświadczenia z platformy modivo.pl do salonów stacjonarnych. Obok możliwości zamawiania bez konieczności wychodzenia z domu i przymierzenia ubrań na miejscu, pojawia się nowa alternatywa. Jest nią możliwość odwiedzenia sklepu stacjonarnego, do którego zamówisz ubrania i przymierzysz je w komfortowej garderobie. Jakie potrzeby klientów spełnia taka funkcja i co wyróżnia sklepy MODIVO?
Współczesny konsument, mający do wyboru skorzystanie z platformy online i pojawienie się w sklepie stacjonarnym, coraz częściej wybiera tę pierwszą opcję. Unikanie kolejek, możliwość przymierzenia towaru w domu – to jedne z głównych czynników, dla których online wypiera sklepy stacjonarne. A jednak, dla wielu z nas, to te ostatnie nadal pełnią ważną rolę w doświadczeniach zakupowych. Według raportu ShopperTrack “Nowoczesny handel detaliczny”, jedna trzecia europejskich kupujących wykorzystuje sklepy do obejrzenia produktów, co czwarty europejski konsument oczekuje od sprzedawców wyższych kwalifikacji, a połowa badanych zwraca szczególną uwagę na indywidualne podejście i personalizację oferty. Uczucia sensoryczne; faktura ubrań czy obuwia, przyjemny zapach i nastrojowa muzyka sklepu, a nawet uśmiech personelu znacząco wpływają na decyzję o zakupie.
Nowoczesność i progresywne podejście
MODIVO wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów i proponuje nowoczesne salony w kilku miastach w Polsce. Na miejscu nie znajdziemy tradycyjnych wieszaków i półek z ubraniami. Cała oferta prezentowana jest kompleksowo na multimedialnych wyświetlaczach, które służą do przeglądania, a także zamawiania towaru.
Obok możliwości wyboru i oglądania asortymentu na tabletach, wyjątkowym udogodnieniem jest interaktywna przymierzalnia, która przypomina garderobę-kapsułę. Znajdziemy w niej również szafę oraz tablet. W przypadku złego rozmiaru, zamówienie odpowiedniego odbywa się bez konieczności opuszczania przymierzalni. Oprócz technologii przyszłości, marka MODIVO stawia na różnorodność i inkluzywne podejście:
Moda nie zna granic, dlatego nasze przymierzalnie, z uwagi na swój zwiększony metraż, są przyjazne dla osób niepełnosprawnych, a także umożliwiają zakupy rodzinom z dziećmi oraz grupom przyjaciół – mówi Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce MODIVO.
Czym MODIVO zachwyca klientów? Dużym zaskoczeniem jest sposób, w jaki produkty pojawiają się w przymierzalni oraz jej wygląd. W tej przestronnej przymierzalni na dużym tablecie wyświetlane są wybrane produkty. W trakcie oczekiwania na zamówiony towar możesz nawet rozwiązać quiz o tematyce modowej. Dodatkowym atutem jest możliwość wyboru typu oświetlenia, na przykład “spotkanie biznesowe” czy “światło dzienne”. Interaktywny tablet ma też opcję poproszenia o pomoc obsługę, co jest bardzo wygodnym i dyskretnym sposobem komunikacji z przymierzającym.
Zakupy online w 48 godzin
W ofercie sklepu znajdziemy ponad 600 najpopularniejszych marek, a wśród nich m.in. Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Armani Exchange, Versace Jeans, Stella McCartney, Twinset i Furla. MODIVO to również brandy własne takie jak ekstrawagancki Rage Age i sportowe Sprandi. Aż trudno wybrać swoich ulubieńców!
Udogodnieniem jest również usługa Reserve&Collect w MODIVO. Umożliwia ona zamówienie produktów online z oferty internetowej lub w aplikacji mobilnej, a następnie odbiór i przymierzenie ich na miejscu w sklepie. Podczas zakupów online wystarczy zaznaczyć „Odbiór i płatność w sklepie”. Od momentu wyboru produktów w domu, dostawa do konceptu trwa maksymalnie 48 godzin. Zapłacić można w sklepie, a poinformuje nas o tym wiadomość SMS.
Zainteresowania odbiorem asortymentu z rezerwacji online jest bardzo duże. Przewyższa ono udział produktów dostępnych stacjonarnie, co jest logiczne, ponieważ wachlarz produktów dostępnych internetowo jest wielokrotnie większy. Najczęściej korzystającymi z usługi reseve&collect są osoby w przedziale wiekowym 30-40. Mamy też wiele stałych klientów w przedziale 50-60 lat, którzy bardzo mocno polubili tę opcję. Czują się zaopiekowani, nie muszą przemierzać sklepu w poszukiwaniu produktów. Robią to, wygodnie siedząc przed ekranem tabletu. Początkowo ta grupa wiekowa dość sceptycznie podchodziła to takiej formy zakupów z obawy, że nie poradzą sobie z otaczającą ich technologią. Jednak z czasem bardzo docenili ten niestereotypowy sposób – mówi dyrektor sklepu, Magdalena Jaciubek.
Profesjonalne doradztwo w zakresie stylizacji
Oprócz nowoczesnych technologii i prokonsumenckiego podejścia, marka MODIVO korzysta ze specjalistycznej wiedzy asystentów sprzedaży i doradców w salonach. W sklepach MODIVO nie tylko obejrzysz, przymierzysz i dokładnie zapoznasz się z konkretnym produktem, ale również zasięgniesz porady od wykwalifikowanego personelu. Doradcy tylko czekają, aż nadarzy się okazja, by podzielić się z Tobą wiedzą o stylu!
Pomoc obsługi zaczyna się już w momencie przeglądania przez klienta oferty na tablecie. Obsługa aplikacji jest rozbudowana, można nanieść wiele filtrów w celu zawężenia poszukiwań, dlatego nieoceniona jest pomoc pracowników MODIVO. Finalizacja zamówienia polega na wpisaniu numeru telefonu, co dla nowych klientów jest zaskoczeniem, dlatego wszystko objaśniamy, aby klient czuł się komfortowo. Następnym krokiem jest wprowadzenie klientów do przymierzalni, w której zaczyna się “magia”. Produkty, które zostały zamówione, czekają na wieszakach w przydzielonej przez concierge przymierzalni opatrzonej nazwą jednej ze stolic mody – mówi manager sali sprzedaży, Aleksandra Jamróz.
Oprócz profesjonalnego podejścia do klientów, pracownicy MODIVO nieustannie edukują się w zakresie stylizacji i trendów. Jedną z zatrudnionych osób jest stylista, który szkoli zespół pod względem trendów, typów sylwetek oraz dopasowania kolorów do typu urody. Dlatego zawsze możesz liczyć na profesjonalną i fachową obsługę. Obok wykwalifikowanych pracowników w stacjonarnych sklepach MODIVO spotkać można nietypowego asystenta sprzedaży – robota o imieniu Pepper. Humanoid rozpoznaje Twoje emocje, służy radą, opowiada o koncepcie sklepu, objaśnia usługę esize.me, pomaga też w odbiorze zamówienia internetowego.
Lista stacjonarnych sklepów MODIVO
Warszawa: Galeria Młociny, SKLEP FLAGOWY, Zgrupowania AK „Kampinos” 15, 01-934 Warszawa, PON – SOB 10:00 – 22:00
Olsztyn: Galeria Warmińska, *usługa przymierzalni MODIVO, Tuwima 26, 10-748 Olsztyn, PON – SOB 10:00 – 21:00
Kraków: Bonarka City Center, *usługa przymierzalni MODIVO, Henryka Kamieńskiego 11, 30-644 Kraków, PON – SOB 10:00 – 21:00
Zielona Góra: Focus Mall, *usługa przymierzalni MODIVO, Wrocławska 17, 65-427 Zielona Góra, PON – SOB 09:00 – 21:00
Rzeszów: Galeria Rzeszów, *usługa przymierzalni MODIVO, aleja Józefa Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów, PON – SOB 09:00 – 21:00
Praga: Nový Smíchov Shopping Centre, *usługa przymierzalni MODIVO, Plzeňská 8,Praha 5-Smíchov, PON – NDZ 09:00 – 21:00
Radom: Galeria Słoneczna, *usługa przymierzalni MODIVO, Bolesława Chrobrego 1, 26-600 Radom, PON – SOB 10:00 – 21:00
Elbląg: Centrum Handlowe Ogrody, *usługa przymierzalni MODIVO, Płk. Stanisława Dąbka 152, 82-300 Elbląg, PON – SOB 09:00 – 21:00
Gdańsk: Forum Gdańsk, *usługa przymierzalni MODIVO, Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk, PON – SOB 09:00 – 21:00
Odwiedź MODIVO na:
https://www.facebook.com/modivopl
https://www.instagram.com/modivo/
https://www.youtube.com/channel/UCbmw7rr86pVh6197n0upy2g