ANYWHERE          TV           REDAKCJA

Sopot Arabian Horse Show rozpoczyna się już jutro!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Po raz drugi w trzyletniej historii Sopot Arabian Horse Show wraz z Farysem patronujemy temu wspaniałemu wydarzeniu! Już jutro oficjalne rozpoczęcie weekendowego pokazu koni czystej krwi arabskiej. Wstęp wolny, zapraszamy!

Impreza, skupiająca miłośników koni rozpoczyna się 23 lipca o godzinie 9.00 pokazem młodych ogierów. Sopot Arabian Horse Show jest międzynarodowym pokazem koni o czystej krwi arabskiej, który figuruje na mapie Polski od 2020 roku.

W tym roku dla wszystkich uczestników i obserwatorów przygotowaliśmy innowacyjne i ekologiczne rozwiązanie, oparte na systemie #NFC. W strefie VIP umieściliśmy naklejki z kodami. Po przyłożeniu do nich swojego smartfona, na ekranie pojawi się informacja o przekierowaniu. Po jej zaakceptowaniu, otrzymasz nielimitowany dostęp do pełnego pakietu informacji, na temat aktualnej edycji Sopot Arabian Horse Show.

Nasza metoda jest kompatybilna z systemem Android oraz IOS, szybka, bezdotykowa i dostępna w ramach uczestnictwa w SAHS.

Wszystko to w przestrzeni Hipodromu Sopot, który na codzień jest oazą spokoju, a w trakcie zawodów i pokazów zamienia się w tętniący życiem kurort jeździectwa.

Wspierają nas nasi partnerzy: Modivo, MOLTON, Farys oraz Mennica Mazovia.

Chcę żeby moje klientki wzbudzały zazdrość | Theo Dimitri

Kolejny odcinek #TheCultureOfBeauty. Tym razem nasz prowadzący Rafael Grieger porozmawia z Theo Dimitrim – zdecydowanym mistrzem w swoim fachu. Theo to genialny szkoleniowiec fryzjerstwa i stylista. Dziś swoją wiedzę zaprezentuje nam w praktyce – na modelce.

Chcesz dojść do celu? Zadbaj najpierw o siebie! | Karolina Karolczak

Naszą gościnią jest Karolina Karolczak – ekspertka realizacji celów i wyników finansowych, mentorka skutecznego planowania. Wspiera liderów i przedsiębiorców w skalowaniu biznesu, zwiększaniu rentowności i transformacji organizacji. Twórczyni programu #CELOMANIA, który pomaga firmom zwiększać wyniki nawet o 30% rocznie. Pracowała nad strategiami w 24 krajach, współpracując z globalnymi markami jak Frugo, Levi’s, Black czy Grupa ENEL-MED.