W sezon wiosna-lato wyrażaliśmy siebie i zmienialiśmy świat. Teraz, w najnowszej kampanii MODIVO na jesień-zimę 2022/23 marka stawia na neokolektywizm, zrównoważoną modę, wpływ człowieka na człowieka oraz świat, który dzięki tej wzajemności rozkwita. Starannie dobrane stylizacje, nietuzinkowi bohaterowie spotu, zastosowanie najnowszych technologii i futurystyczne elementy na tle surowych wzgórz – najnowsza kampania MODIVO zdecydowanie się wyróżnia.
MODIVO w kampanii na jesień-zimę 2022/2023 pokazuje dalszą część swojej opowieści o nasyconym kolorami świecie. Tym razem dodatkowo wzbogaca ją o wzory będącymi metaforą wzajemnego oddziaływania na siebie ludzi, których poznajemy każdego dnia, tego jak wpływamy na siebie nawzajem, a jednocześnie na otaczające nas środowisko. To trzecia odsłona historii, mającej na celu podkreślenie tego, jak ważny jest człowiek oraz bycie razem. W sześćdziesięciosekundowym spocie nasyconym technologią, innowacyjnym i pierwszy raz użytym w fashion – motion capture, tańcem współczesnym oraz inspirującymi trendami zobaczymy marki, które tworzą w duchu mody zrównoważonej.
Najnowsza kampania to domknięcie historii wprowadzającej Klienta do świata MODIVO i zapoznającej z wartościami brandu, które opierają się na wyrażaniu siebie poprzez modę, technologii ułatwiającej codzienność oraz odpowiedzialnym działaniom w poszanowaniu środowiska. W spocie jednoznacznie wybrzmiewa neokolektywizm, otwartość na drugiego człowieka, chęć wzajemnego wspierania się, potrzeba wspólnoty i przynależności oraz poczucie odpowiedzialności za naszą planetę. Marka nie mówi o tym wprost, ale poprzez metaforę – zastosowane w obrazie wzory “wędrują” z postaci na postać. W ten sposób podkreślony został ogromny wpływ jaki mamy na siebie wzajemnie oraz jak znaczący ślad po sobie zostawiamy w drugim człowieku. Te wzory przekazywane sobie przez ludzi ostatecznie wzbogacają świat stając się śladem, jaki po sobie zostawiamy.
Bycie sobą oraz dawanie siebie w czystej postaci, sprawia że, łatwo wysyłamy sygnał i nawiązujemy relacje. Potrzebujemy ludzi, a także chłoniemy siebie wzajemnie – to było dla mnie najważniejsze do uchwycenia. Mamy do czynienia z czymś znaczącym, przez co możemy mieć realny wpływ na zmianę zachowań – mówi Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce & marketingu & kreatywny & private labels MODIVO.
W spocie ważną rolę odgrywają rośliny, które wyrastają na surowych wzgórzach. To dzięki wrażliwości, relacjom, dobrym emocjom, budowaniu wspólnoty oraz dobrej energii “ubarwiamy” i zapełniamy świat metaforycznymi kwiatami oraz wzbudzamy go do życia.
Stylizacje zaprezentowane w spocie oraz na zdjęciach to symbioza najświeższych trendów:
z ponadczasową bazą. To połączenie w prosty sposób umożliwia wyrażanie siebie oraz własnego, indywidualnego stylu. W propozycjach MODIVO na jesień i zimę znalazły się monochromatyczne total looki – dużo beżów oraz kremów i nasyconych czerwieni. Mają nas otulać i dodawać ciepła. W ofercie nie brakuje zimowych puchówek, mięsistych swetrów, czy stylowych marynarek. Wspaniale sprawdzą się w wielowarstwowych stylizacjach, w wersji eleganckiej, czy casualowej.
Spot MODIVO promujący kampanię na jesień-zimę 2022/2023 podobnie jak ostatni będzie dystrybuowany w telewizji komercyjnej na polskim, bułgarskim, greckim oraz rumuńskim rynku, a także w mediach internetowych we wszystkich 17 krajach europejskich, na których marka jest dostępna.
Najnowszy spot oraz backstage z powstawania kampanii naszego partnera MODIVO możecie zobaczyć także w naszych social mediach. Całkiem niedawno mieliśmy także okazję porozmawiać z samą Aleksandrą Szol. Rozmowę zobaczycie i poczytacie tutaj: https://anywhere.pl/107980/aleksandra-szol-filozofia-mody/