ANYWHERE          TV           REDAKCJA

 „Dziaramy dla Dziewczyn!” – Hard Rock Cafe Polska organizuje ogólnopolski walk-in charytatywny! 

partner_studio_Easy-Resize.com_

Już 12 października, cztery polskie miasta – Warszawa, Wrocław, Gdańsk i Kraków – staną się miejscem wyjątkowego połączenia sztuki tatuażu i działalności charytatywnej. Hard Rock Cafe, w ramach globalnej kampanii Pinktober, organizuje specjalne wydarzenie pod hasłem „Dziaramy dla Dziewczyn!” – charytatywny tattoo walk-in. Celem akcji jest wsparcie fundacji „W związku z rakiem” oraz promocja profilaktyki raka piersi.

To właśnie w tym dniu, w restauracjach Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu oraz w krakowskim studiu Fox Orange Tattoo swoje talenty zaprezentują polskie tatuatorki. Przygotowały one unikalne wzory, z których będzie można skorzystać bez wcześniejszych zapisów. Cały dochód z wykonanych tego dnia tatuaży zostanie przekazany na rzecz fundacji „W związku z rakiem”, wspierającej pacjentki onkologiczne.

Chcemy połączyć pasję do muzyki i tatuażu z pomaganiem innym. Wierzymy, że poprzez tę akcję uda nam się zwrócić uwagę na problem raka piersi i zachęcić kobiety do regularnych badań. A przy okazji, stworzyć niezapomniane wspomnienia dla wszystkich uczestników – mówi Karolina Jaskóła, Managerka Marketingu Hard Rock Cafe Warsaw.

 
Reklama

W organizację wydarzenia zaangażowały się firmy z branży tatuatorskiej: Ars Tattoo, Master Tattoo, EMKA, El Cartel i LoveInk. Partnerami akcji są również marki Your Kaya, Moya Matcha oraz Ania Kruk. Partnerami medialnymi wydarzenia są: Anywhere.pl, inksearch.co, tattooartist.pl i zwrotnikraka.pl.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w akcji? 12 października wystarczy wybrać się do jednej z restauracji Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku lub Wrocławiu, albo odwiedzić partnerskie studia Fox Orange Tattoo w Krakowie. Płatność za wykonane tatuaże będzie przyjmowana wyłącznie gotówką, do specjalnych puszek fundacji. Szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji oraz godzin trwania wydarzenia znajdą się na profilach społecznościowych każdej z restauracji Hard Rock Cafe, natomiast wzory przygotowane na walk-in, wraz z cenami, zostaną opublikowane przed wydarzeniem.

O kampanii Pinktober 

Hard Rock Cafe i fundacja „W związku z rakiem” łączą siły w związku z Pinktober, czyli globalną inicjatywą, mającą na celu podnoszenie świadomości na temat raka piersi oraz zachęcanie kobiet do regularnych badań profilaktycznych. W październiku na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia, wspierające pacjentki onkologiczne i promujące działania prozdrowotne.

Sama fundacja „W związku z rakiem” od 10 lat wspiera osoby chore na raka i ich bliskich z całej Polski, a także angażuje się w edukację osób zdrowych. Prowadzi szkolenia z zakresu psychoonkologii, zdrowego odżywiania oraz warsztaty samobadania piersi i jąder przy użyciu specjalistycznych fantomów. Jak sami mówią, ich misją jest towarzyszyć osobom chorym i ich bliskim w diagnozie onkologicznej. Dążą do tego, aby poprawić jakość życia w chorobie i niosą wiarę na lepsze jutro.

Fundacja działa również na rzecz firm z różnych branż, oferując programy edukacyjne na temat profilaktyki nowotworowej. Tworzą ją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz osoby zaangażowane w niesienie pomocy. Jej misją jest wspieranie pacjentów w ich trudnej drodze oraz poprawa jakości życia chorych na nowotwory. Jaka jest ich wizja? Pragniemy być Fundacją, która poprzez działania edukacyjne z zakresu profilaktyki nowotworowej zwiększy świadomość społeczeństwa. Wierzymy, że dzięki naszym prospołecznym działaniom każdy z nas poczuje, że jest odpowiedzialny za swoje zdrowie. 

Hard Rock Cafe to z kolei prestiżowa, międzynarodowa sieć restauracyjno-hotelarska, ciesząca się uznaniem na całym świecie. Pierwsza restauracja została otwarta w 1971 roku w Londynie. Od tego czasu Hard Rock Cafe rozszerzyło swoją działalność na wiele dużych miast, takich jak Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż czy Sydney, przyciągając rocznie miliony odwiedzających. Restauracje Hard Rock Cafe oferują wyjątkowe doznania kulinarne, dbając o najwyższą jakość serwowanych potraw. Marka nieustannie dostosowuje swoje menu, wprowadzając sezonowe pozycje, takie jak innowacyjne burgery i koktajle, by zadowolić zmieniające się gusta konsumentów.

https://linktr.ee/hrcxpinktober

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE