Who is…Kylie?
Kylie Jenner jest według magazynu Forbes najmłodszą miliarderką świata, która „samodzielnie dorobiła się majątku”. Ciężko jednak zgodzić się z tym do końca,bo jak wiadomo, Kylie miała bardzo dobry start w postaci majątku i szerokiej sławy rodziny Kardashian-Jenner. Nie bez znaczenia jest również fakt, że jej matka, Kris Jenner stoi za większością decyzji biznesowych dziewczyny. Czy jest jednak coś złego w radzeniu się mamy, gdy ma się zaledwie 22 lata? Korzystając z okazji, że Kylie obserwuje na Instagramie, nie bagatela, 142 miliony fanów, zrodził się rodzinny pomysł na stworzenie marki Kylie Cosmetics. Marka zaczęła szybko się rozwijać, sprzedając najpierw te kosmetyki, które produkuje i reklamuje się najłatwiej – kosmetyki kolorowe.
Dolar do dolara daje bilion
Pomimo, że kosmetyki kolorowe marki Kylie Cosmetics nie są uznawane za markę profesjonalną czy nawet selektywną, to ceny paletek z najnowszej kolekcji Under the Sea oscylują w okolicach $40 do $100 – $185 za cały zestaw. Chyba najlepiej sprzedającymi się produktami są popularne matowe pomadki i błyszczyki do ust. Warto zaznaczyć, że jeśli zrobi się zakupy powyżej $60 kosmetyki zostaną wysłane za darmo, pod wskazany, polski adres.
Najnowsza kolekcja Kylie Skin
Kylie Skin to kolejny brand Jenner. To już nie tylko jeden kosmetyk, ani dwa, jak na początku – teraz to prawdziwa kolekcja. Kosmetyki do pielęgnacji sprzedają się jak świeże bułeczki również dlatego, że Ameryka szaleje na punkcie sióstr Jenner. Aktualnie kolekcja składa się z kilkunastu już produktów, w tym z żelu do mycia twarzy, toniku, peelingu, serum, kremu nawilżającego, kremu pod oczy, czy podróżnej kosmetyczki. Podliczając cały zestaw, to kolejne kilkaset dolarów. Warto zwrócić uwagę, że każdy z tych produktów jest bezglutenowy, wegański, wolny od parabenów i nietestowany na zwierzętach. Jednak skład niektórych produktów nadal pozostawia wiele do życzenia i nie przeszedł bez echa w internetowej burzy, jaka powstała zaraz po premierze serii Kylie Skin.
Twórca wizerunku Kylie
Wizażystą Kylie Jenner, który pracuje używając głównie produktów Kylie, jest Ariel Tejada. Na Instagramie śledzi go zaledwie 43 tysiące followersów (do czasu), nie jest jeszcze tak popularny jak wizażysta starszej siostry Kim Kardashian – Mario Dedivanovic. Mimo wszystko zasłużył na uznanie swojej klientki, ponieważ podarowała mu na urodziny pierścień z powalającą wręcz ilością diamentów. Jak widać na przykładzie młodziutkiej Kylie, biznes w branży beauty to świetna droga do biliona.
***
Kasia Wrona – wizażystka, wykładowca makijażu oraz autorka bloga Make-up Manufacture. Absolwentka wielu prestiżowych szkół w Polsce i Los Angeles. Pracuje przy pokazach mody, sesjach zdjęciowych i na planach, ale kreuje także makijaże klientów indywidualnych. Jej prace znajdziecie w magazynach, reklamach, telewizji. Na co dzień wykłada w krakowskiej szkole. Po godzinach uwielbia czytać, a także pisać o makijażu i trendach.