ANYWHERE          TV

Trendbook 2021 – jaka jest przyszłość mody według ekspertów?

trendbook-1

Wydarzenia ostatnich kilkunastu miesięcy odcisnęły szczególnie głębokie piętno w części gospodarki, jaką jest branża mody. Zredefiniowały one idee i wartości sektora fashion, ale jednocześnie uwolniły nowe możliwości, rozwiązania i kierunki dla branży.

Nie ulega wątpliwości, że jesteśmy świadkami otwierania się nowego rozdziału w modzie. Istotę problemów i wyzwań oraz kierunków dalszego rozwoju postanowiliśmy przedstawić z kilku różnych perspektyw.

W pierwszej części naszego trendbooka skupiamy się na zagadnieniach związanych z kierunkami rozwoju biznesu, zagadnieniach związanych z finansowaniem oraz aspektami prawnymi. Każdemu z tych zagadnień towarzyszy hasło sustainable fahsion odmienione przez wszystkie przypadki.

Na podstawie pracy zbiorowej naszych ekspertów możemy wnioskować, że trendy, które będą nadawać ton w najbliższych miesiącach to:

 
Reklama

  1. Wzmocnienie etyki biznesu opartego o zasady zrównoważonego rozwoju
  2. Rozwój ESG w sektorze mody
  3. Rozwój regulacji prawnych mających na celu „zazielenienie mody”
  4. Rozwój nowych modeli biznesowych mających na celu zaadresowanie zmian na rynku
  5. Wzrost znaczenia sprzedaży omnichannel oraz online
  6. Rozwój technologii, również wspierającej sustainable fashion
  7. Wzrost znaczenia projektów typu „convenience”
  8. Zwiększenie świadomości konsumentów oraz wyostrzenie ich „zielonych oczekiwań” w stosunku do marek modowych
  9. Uwrażliwienie na kwestie społeczne, środowiskowe oraz zdrowotne

W kolejnych częściach naszego trendbooka, przyjrzymy się natomiast kwestiom związanym z komunikacją oraz produktem.

Zapraszamy do lektury

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE